Catullus noster scripsit Quintiam esse formosam, sed nullam venustatem habere (Carmen 86). Secundum Catullum in carminibus nostris (51, 5, 7, 86) quid est forma? Quid est venustas? Explica duobus vel tribus exemplis ex carminibus differentiam inter formam et venustatem. Quomodo Lesbia exemplum venustatis est?
Magister Patricius
Friday, January 19, 2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
36 comments:
In carmini 51, Catullus dicit "dulce ridentem misero quod omnes eripit sensus mihi." Catullus putat "dulce ridentem" venustas est. In carmini 5, Catullus monstrat basiationes etiam venustas sunt ei. Secundum Catullum, forma est Lesbia ipsa quod ubi Catullus aspicit Lesbiam, spectare et audire non possit. Lesbia exemplum venustatis quod lenis est et si venustatis non est, Catullus Lesbiam non amat.
Videtur Catullum sensisse formam est non venustas. Danai crediderunt ut forma perfecta erat venustas, sed Romanii fortasse hoc non crediderunt. Catullo forma perfecta non erat venustas. Sensit venustam fuisse res multas praeter formam. Gustatus rationem de re reddetur inter viros. In LI, ignis in Catullo flagrat ob aspectum Lesbiae. Catullus non potest etiam dicere ob Lesbia. Lesbia videtur habere naturam propriam quam caret formam. In lingua Gallica, Galli hodie dicunt “joie de vive.” Nonnumquam, avis maiora quam avis. Lesbia maiora quam mulier. Amor Catulli Lesbia est. Huic viro Lesbia perfecta femina est. Catullus carminam pulchram scripsit ut possimus sentire sentiendus eius.
Catullus dxit in 86, ut Lesbia est non venustus quoniam nulla venustas , "nulla in tam magno est corpus mica sal " Sic catullus puto ut venustas est non via ut a mulier vultus , tamen via ut a mulier acts. Is reputo ut vultus est quam a mulier planto vos sentio talis ut in 51 ut is exsequor via is socius ut is videt suus " moror sed torpet , tenura sub artus flamma requiro sonitu suopte tintinant aures gemina et teguntur luminare nocte. Lesbis exemplum venustas obvius ut is planto Catullus sentio. Catulllus somnium super res per suus quod quam videor ut coma suus relentlessly. In 5 quod 7, is exsequor quot basium is volo , quod qualis of vita is quod suus Lesbia mos habet.
Forma est corporis sed venustas est corporis et animis. Lesbia est exemplum venustorum quod fecit Catullum habet flammam sub artus, nocem in oculo, et lingua torpet (carmina 51). Alius exemplum est cum Catullus est invidius illorum virorum in carmina 51 quod fecit Lesbiam ridentidem, non posset invidius si tantum vult formam Lesbiarum. Lesbia est explemum venustatis quod Catullus amat eam cum omnia eum corpora et anima. Quintia est tantum pulcra in corporam, non in animum, simila Lesbiam.
Forma est corporis sed venustas est corporis et animis. Lesbia est exemplum venustorum quod fecit Catullum habet flammam sub artus, nocem in oculo, et lingua torpet (carmina 51). Alius exemplum est cum Catullus est invidius illorum virorum in carmina 51 quod fecit Lesbiam ridentidem, non posset invidius si tantum vult formam Lesbiarum. Lesbia est explemum venustatis quod Catullus amat eam cum omnia eum corpora et anima. Quintia est tantum pulcra in corporam, non in animum, simila Lesbiam.
Catullus putat Quintiam esse formosam, sed nemo est Lesbia. Multae feminae sunt formosae, sed vir non amabit omnem. Forma describit figuram feminae. Venustas descibit cur feminam ametur. Catullus scripsit, "Lingua sed torpet, tenuis sub artus flamma demanat, sonitu suopte tintinant aures, gemina et teguntur lumina nocte" (Catullus 51). Non sentit illa res Quintiae, modo Lesbiae. Etiam de Lesbia sentit mille basia non satis esse, et vult multis basiationibus (Catullus 5). Venustas est in oculis Catulli. Et Lesbia est in oculis eius.
Secundum Catullum in carmine 86, Quintia formosa est. Catullus describit Quintiam esse candidam, longam, et rectam. Itaque forma Catullo est aliquid spectare et admirari, sed sensus praecipuum ei non dat. Venustas Catullo sensus provocat et ei placet. Lesbia exemplum venustatis est. Secundum Catullum in carmine 51, Lesbia ridens eripit omnis sensus ei. Simul Catullus Lesbiam aspexit, lingua ei torpet, flamma sub artus ei demanat, aures ei sonitu suopte tintinant, et oculi ei teguntur. Lesbia venustatem habet quod sensus Catulli provocat. Quintia non venustatem habet quod quamquam pulchra est, sensus Catulli non provocat.
Forma, secundum Catullum et multi, est femina candida, longa, et recta. Sed venustas est Lesbia. "Lesbia formosa est, quae cum pulcerrima tota est, tum omnibus una omnis surripuit Veneres." Sententia Lesbiae molestus est Catulli. "lingua sed torpet, tenuis sub artus
flamma demanat, sonitu suopte
tintinant aures, gemina et teguntur
lumina nocte." Lesbia sola est venustas.
Secundum Catullum, forma est non venustas. Quintia est forma sed non habet venustas. Lesbia venustatem habet quod sensus Catulli provocat.
Quintia est formosa quod,secundum Carmen 86, Quintia "candida, longa,
recta est." Esse formosam est habere bonum figuram. Catullus scripsit,"Quintia formosa est multis"(Carmen 86) et proinde nonnullus possunt putare Quintiam habere venustatem. Sed Catullus putat Lesbiam,non Quintiam, habere venustatem. Venustas significat plus quam pulcher. Femina cum venustas ambulat cum faciei.Cum Catullus spectat Lesbiam ridens,"misero quod omnis eripit sensus mihi"(Carmen 51). Ita "pulchritudo in oculis aspicientis est."
secundum Catullus, Lesbia est pulcherrima et veneres. Lesbiae dulce ridentem eripit Catulli sensus. formosa et venestas habent omnis veneres.
Secundum Catullus, forma est feminam qui est candida, longa, et recta; sed habit non personam. In Catullus 86, catullus dixit "nullam in tam magno est corpore mica salis." Secundum Catullus, venustas comprehendit formam et personam. In Catullus 51, Catullus dixit "nam simul te, Lesbia, aspexi, nihil est super mi."
Secundum Catullum, Lesbia est pulcherrima reminam eius. In Catullus 51, dixit Lesbiam :lingua sed torpet." Ad Dautllus, Quintia etiam habet forma, sed non personam (Catullum 86). Lesbia est forma ET venustas Catulli.
In carminibus 86, Catullus describit Quintia, quae formam habet sed non venustas, "candida, longa, recta est." Quintia pulchra est, sed nihil plus. Lesbia, autem, faciet Catullum stuperit (nec posset loqui nec putare)(51). Ille Lesbia posset facere quod venustatem habet.
Secundum Catullum, forma Quintia est, simplex pulchritudo corporis - Venustas qualitas Veneris est, pulchritudo corporis est etiam dulcedo. Cum Lesbia ridens (Carmen 51), omnis sensus Catulli eripit, opus venustatis. Quintia non afficit Catullum in hoc modo. Optio verbi Catulli (Carmen 86) in versa sexta dicens "Veneres" significat feminas venustatis esse Venus. Catullus etiam dicit Quintiam esse formam multis. Multis. Quintia Catulli pulchra non est. Non habet venustatem. Catulli Lesbia habet omnes venustatem in mundo.
In Catullus 86 Catullus scripsit "Quintia formosa est multis" Catullus nego ille Quintia est venustas. Venustas est essentia venus. Lesbia exemplum venustatis pro Catullus. Catullus scripsit Lesbia omnibus una omnis surripuit Veneres. Forma est extrinsecus pulchritudo sed venustas est cunctus pulchritudo. Lesbia est cunctus pulchritudo pro Catullus.
Secundum Catullus forma et venustas sunt diversus. Forma est pulchritudo sed venustas est tantum pulchritudo. "dulce ridentem" describit Lesbiae proprius. Catullus Lesbia amat. Sed non amat Quintia. Quintia est longa, candida, et recta. Sed non habet venustatis.
Forma pulchriditudo externa est. Venustas pulchriditudo interna externaque est. Venustas illecebrosa est. Quintia non datur Catullo sensus ut Lesbiam Catullo dare. Venustas faceret Lesbia mittens tenuis sub artus flamma et Catullus non posset torpere lingua (Carmen 51). Venustas faceret Catullum voluit mille basia (Carmen 5). Venustas faceret Catullum volere quam magnus numerus basiationis Libyssae harenae (Carmen 7). Forma non faceret ille sensus. Quintia venustas non habet. Lesbia venustas habet ut Lesbiam omnis Veneres Catulli esse.
Venustas est facere aures tintinare et lingua torpere. Forma non illa facit. Lesbia illa facit, ergo Lesbia habet venustatem.
Catullus putat Quinitia is formosa sed non venustatis. In carmini 86 Catullus dicit Qunitia est multis formosa sed nulla in tam magno est corpoer mica salis.Formosa est figuram pullam. Venustas ad Catullus est surripuit omnis Veneres et Lesbia est venustas et formosa. Formosa et Venustaa sunt differentiam. Quintia in carmini 86 dixit Qunitia est longa, candida, et recta. In carmini 51, exemplum Lesbia venustatis est lingua sed torpet, tenuis sub artus flamma demanat, et sonitu suopte tintinant aures.
Catullus dicit forma est pulchra sed non venustatem. In Carmin 86, Catulls dicit venustas est tota pulcerrima. Exempla formos et venustas sunt formosa tota, nihil vocis in ore post audit Lesbiam dulce ridentum, et spectare Lesbiam sed non dicit quod justa intueor est satis. Lesbia est complevi exemplam venustatis ad Catullus quod ea habere tota formosam et surripuit spirtus Catullum.
Catullus Quintiam formosa esse dixit sed Quintia Lesbiam non par. secundum Catullum, Lesbia pulcherrima est. in carmini 51 Catullus cum ridens Lesbiae describet ut omnes sensus eripit. in carmini 86 venustas qualis Veneris significat. secundum Catullum, Quintia venustas non habet sed Lesbia.
In Carmen 51, Catullus putat “dulce ridentem” est et forma et venustas quod Catullus est zelotypus viri qui spectat et audit Lesbia. Forma est etiam res quae afficit Catullus in praecipuus modus; tenuis flamma sub artus demanat, sonitu suopte tininant aures, et cetera. In Carmen 5, Catullus indicit venustatem est vivens et amorens sine sollicitudinis. Lesbia est exemplum venustatis quod possit amore Catullus et infuriare. Lesbia est pulchra et est venustatis et Catullus vult basiare in perpetuum. Catullo, Lesbia, cum formosam et venustatem, est perfectam feminam.
Secundum Catullus in carmini 86 multi describit forma est "candida, longa, recta". In carmen, multi putat Quintiam pulcher sed Catullus enim putat Lesbiam pulcherriam. Lesbia est pulcher ad Catullus quod simul Catullus Lesbia aspexit, lingua ei torpet, flamma sub artus ei demanat, aures ei sonitu suopte tintinant, et oculi ei teguntur. Catullus putat Quintia est forma sed Lesbia est venustas.
Secundum Catullum in carminibus nostris forma est Lesbia et Lesbia exemplum venustatis est. venustas est femina par esse Venusta (dea). Forma est physicus et venustas est ultra physicus pulchritude. Lesbia exemplum est venustatis cum Catulus scribit in 86 “tum omnibus una omnis surripuit Veneres”.
Carmini 51 demonstrat formosa et venustatis. Exempli Gratia est "dulce ridentem misero quod omnes eripit sensus mihi." quoque alia exempla est "nam simul te,
Lesbia, aspexi, nihil est super mi
vocis in ore" amb significat venustas. In Carmini 7 versus donare bonum exemplum de formosa "aut quam sidera multa, cum tacet nox,
furtivos hominum vident amores"
Catullus putat formosa est Quintiam. Catullus dixit in Carmini 86, "Quintia formosa est multis," et "Lesbia formosa est, quae cum pulcherrima tota est." In Carmina 51 Catullus dixit, "dulce ridentem, misero," quod Lesbia. Lesbia non amat Catullus, sed putat estis pulcherrimus et amor.
Catullus describit Quintiam formosa et candida et longa rectaque. Quamquam Quintia est pulcher Catullus scribit Quintiam non est venustas. Habere venustas, femina habit non solum pulchra sed etiam divinitam. Quintia non est divina, sed Lesbia est pulchra et divina. Catullus amat Lesbia non amat Quintia quod alia non superat femina pulchra.
Quid est differentiam inter formam et venustatem? In carmina 86 Catullus describit quid formosam esse et quid venustatem non esse. In oculis Catulli formosa candida, longa,recta est sed corpus sine mica salis non est venustatis. In Carmina 51 Catullus descibit quid est venustatis cum spectavisset Lesbia et ille vir. Describit dulce ridentem quae Catulli lingua torpet et "tenuis sub artus
flamma demanat" Hic est pulcherrimum Catullum. Puto basiam Lesbiae etiam venustas est.
Catullus dicit Lesbia in carmen 86 est non venustas sed forma in carmen 51. Venustas est exscribo of dae Venus, et forma refertur essentis structura in pulchro et vita.
Catullus Lesbiam amat quod ex venustas et forma. Quintia habet forma sed non venustas. Forma est forma sed venustas est sensum et personam.
Formose est pulcherima. Venustas habere exemplum Venis. Venustatis est pulcherissima. In Carmen 86, ut Magister ante dixit, cogitatum formosam est nihil ab venustatim. Venustatim est super formosam in Carmen 86. In Carmen 7 Lesbia est describit ut altium quam formosa cum rogavit quot basiationes sint possint eam. Dum dicens de Lesbia, Catullum describit totum basiationes possint sint major quam " harenae Libyssae". Lesbia est exemplum venustatis quod Catullus putare id.
In Carmen 51, 5, 7, et 86, Lesbia est forma et venustas. Catullus dixit in carmen 51 "nam simul te, Lesbia, aspexi, nihil est super mi vocis in ore". In Carmen 86, Catullus dixit "Lesbia formosa est, quae cum pulcerrima tota est, tum omnibus una omnis surripuit Veneres." Catullus est paene addictus as Lesbia et sua faceis.
Secundum Catullum, Catullus putat Quintia formosa est multis. In Carmini 86, Catullus dixit ab Quintia, “candida, longa, recta est” sed Catullus etaim putat Quintia est non venustas. Catullus putat Quintia est bonum figuram sed Catullus solus amat Lesbia. Ita Catullus sensus Lesbia est venustatis. In Carmini 86, Catullus dixit ab Lesbia, “Lesbia formosa est, quae cum pulcerrima tota est, tum omnibus una omnis surripuit Veneres.”
Secundum Catullum, Catullus putat Quintia formosa est multis. In Carmini 86, Catullus dixit ab Quintia, “candida, longa, recta est” sed Catullus etaim putat Quintia est non venustas. Catullus putat Quintia est bonum figuram sed Catullus solus amat Lesbia. Ita Catullus sensus Lesbia est venustatis. In Carmini 86, Catullus dixit ab Lesbia, “Lesbia formosa est, quae cum pulcherrima tota est, tum omnibus una omnis surripuit Veneres.”
Secundum catullum in carminibus nostris (51, 5, 7, 86) Lesbia est seb non venustas. Catullus dicit: Lesbia formosa est, quae cum pulcherrima tota est, tum omnibus una omnis surripuit Veneres. Secundum Catullus, Quintia formosa est multis. Catullus dicit: mihi candida, longa, recta est.
Post a Comment