Friday, November 9, 2007

Quartum Pensum: Lamenta Ariadnae

Discipuli, videte lamentum Ariadnae in versibus 132-197 carminis Catulli 64. Demonstrate exempla pro his quaestionibus.

1) Quid Ariadna de viris putat?
2) Quid Ariadna de se dixit?
3) Quae quaestiones Ariadna habet?

Respondete, quippe, tantum Latine.

17 comments:

Will Ravon said...

Ariadne dicit de viris in versus 135,
"immemor a!" (oblitus)
in versus 137,
"tibi nulla fuit clementia praesto," (crudus)
et in versus 138,
"immite ut nostri uellet miserescere pectus?" (importunus).

Ariadne dicit de se in versus 152,
"pro quo dilaceranda feris dabor alitibusque praeda," (dilancinata)
in versus 164,
"sed quid ego ignaris nequiquam conquerar auris," (moesta)
in versus 177,
"nam quo me referam? quali spe perdita nitor?" (perdita).

Ariadne rogat in versus 180,
"an patris auxilium sperem?" (habetur spes?)
in versus 178,
"Idaeosne petam montes?" (ubi eor?)
in versus 166,
"nec missas audire queunt nec reddere uoces?" (audisne homo me?).

Kelsey2 said...

Ariadna putat viros esse stultos. Numquam credet viros iterum, quod Theseus vulnerat eam pessime. Est irata. Donavit amorem corde, sed nihil erat Theseo.
Ariadna luget, quod donavit fratrem taurem ut habeatur Theseum. Ergo, Ariadne non humabitur.
Ariadne rogat Theseum in navem si non habuit clementiam. Similiter, Catullus supplicat Lesbiae, Ariadna supplicat Thesei et deis. Tum, rogat quaestiones irae. Quid leaena fecit eum sub saxo? Cur Theseus non honoravit matrimonium? Vere, Theseus est vir immemor et impius.

Jay2 said...

1) Ariadna de viris dicit:
viri sunt immemores mendaces et viri aliquid dicere ut amorem feminae habent.

2) Ariadna de se dicit:
ab avibus et feris edetur quod sola est. cur ventis conqueritur? non audire possunt.

3) Ariadna Thesea rogat:
mene in litore reliquisti? nullane res potuit felctere mentis tus? Habesne curas de nobis?

hope2 said...

"natura rabiem non habet sicut femina spreta"
1) viri perfidi sunt; non possunt amare, solum cupere; volunt libidonem satiare, non promissas perferrre. (147-148: sed simul ac cupidae mentis satiata libido est, dicta nihil meminere, nihil periuria curant)
2) Ariadna Theseum servavit et pro Theseo fratrem amisit. (149-150: certe ego te in medio versantem turbine leti eripui, et potius germanum amittere crevi) igitur, ante Ariadna mortua est, ultionem divae vocat. (188-191: non tamen ante mihi languescent lumina morte, nec prius a fesso secedent corpere sensus, quam iustam a divis exposcam prodita multam caelestumque fidem prostrema comprecer hora)
3) Ariadna rogat si Theseus vere eam liquit (132-133: sicine me patriis avectam, perfide, ab aris, perfide, deserto liquisti in litore, Theseu?), cur Theseum crudelem esse (154-157: quaenam te genuit sola sub rupe laeana...), et quid faciat (177-183: nam quo me referam...).

jane2 said...

Ariadna putat viros mendaces et crudeles esse. Ariadna viris non credit. In versibus 143-148, Ariadna dicit, "Nunc iam nulla viro iuranti femina credat, nulla viri speret sermones esse fideles, quis dum aliquid cupiens animus praegestit apisci, nil metuunt iurare, nihil promittere parcunt; sed simul ac cupidae mentis satiata libido est, dicta nihil meminere, nihil periuria curant." Ariadna dicit se spem non habere. In versibus 186-187, Ariadna dicit, "Nulla fugae ratio, nulla spes: omnia muta, omnia sunt deserta, ostentant omnia letum." Ariadna dicit se miseram esse. In versibus 195-197, Ariadna dicit, "huc huc adventate, meas audite querellas, quas ego, vae miserae, imis proferre medullis cogor inops, ardens, amenti caeca furore." Ariadna quaestiones pro Theseo et pro se habet. In versibus 136-138, Ariadna Theseum rogat, "Nullane res potuit crudelis flectere mentis consilium? Tibi nulla fuit clementia praesto, immite ut nostri vellet miserescere pectus?" In versibus 177-183, Ariadna se rogat, "Nam quo me referam? Quali spe perdita nitor? Idaeosne petam montes? At gurgite lato discernens ponti triculentum dividit aequor. An patris auxilium sperem? Quemne ipsa reliqui respersum iuvenem fraterna caede secuta? Coniugis an fido consoler memet amore? Quine fugit lentos incurvans gurgite remos?"

lauren2 said...

Ariadna de viris putat eos dicere omnia ut obtinat quid vellit; putat viros est stultos, esse mendaces et illemores, et non credibiles esse. Ariadna de se dixit pro alitem dilacere, malum externare, et solum esse. Ariadna rogat: "quali spe perdita nitor?" et "domumne et patrem petam?"

khushbu2 said...

Ariadna putat viros esse incrediles et vanos. Vir dicit aliquid ut obteneat rem . Vir promissit aliquid qoud voluit satiare salacis cupidines. Vir non curat custodiam deiurationis.

Ariadna se recogitat. Ariadna desperata et tristis est. Eum putat cur prodeat fratris ob perfidum Thesea. Aridna irata est.

Ariadna habet multas quaestiones: Quid potuerat mutare mentem Thesei? Quo Ariadna ibit? Quis eum dabit solatium?

Roseanne2 said...

Ariadna putat viros mendaces et immemores esse. Catullus dixit in carminis 64, "sicine discedents neglecto numine divum, immemor a! devota domum periuria portas?"

Ariadna misera est. In carmina Catullus dixit, "sed quid ego ignaris nequiquam conquerar auris, externata malo, quae nullis sensibus auctae, nec missas audire queunt nec reddere voces?" demonstrat Ariadna misera esse.

Ariadna voluit cogitare si patrem auxilium spes. Catullus dixit, "an patris auxilium sperem? quemne ipsa reliqui respersum iuvenem fraterna caede secuta? coniugis an fido consoler memet amore? quine fugit lentos incuruans gurgite remos?"

anqi2 said...

1) Quid Ariadna de viris putat?
Ariadna putat viros esse fallacos. sententia mea, mihi videtur Theseum medullam Ariadnae per tota tempore affligabat. exempla: "nullane res potuit crudelis flectere mentis consilium? tibi nulla fuit clementia praesto, immite ut nostri vellet miserescere pectus? at non haec quondam blanda promissa dedisti voce mihi" (versus 138-140). exinde, putat viros immemores esse; Theseus eam "liquisti in litore" (versus 133).

2) Quid Ariadna de se dixit?
Ariada dixit de se, "cur heac cura me solicitat? cur fallacum eis credebat?" Adriadna se castigat. quoque ad feminis dicit: " nunc iam nulla viro iuranti femina credat,
nulla viri speret sermones esse fideles." (versus 143-144)

3) Quae quaestiones Ariadna habet?
Quo referet, nam ego reliqui ut cum iuvenem, qui fraternam meam cecidet, domum patriis deserit? cur me cum nulla spes relinquens?

Timmy2 said...

Ariadne putat viros esse mendaces et infideles. quoque dicit nulla verba virum esse fideles quod Theseus immemor eam linquit. Ariadne miseram et relictam est quod sola stat in litora. tum irata fuit quod a Theseo decepta est. ea se rogat, “quali spe perdita nitor?” et “an patris auxilium sperem?” (versus 177 & 180) quod non scit quid facere deberet.

ryan2 said...

Ariadna putat vir esse stultum et oblitum. Ariadna dixit mente de virum. Ariadna havet quiestiones de quo Thesum amat sua aut amat se magnum.

Yayu2 said...

1) Ariadna putat viros esse stultos, mendaces et immemores, ac non credibilis. Ariadna querella rogat, "perfide Theseu, nulla fuit clementia praesto." (Line 137) et dixit, "nulla femina viro iuranti credat, nulla viri speret sermones esse fideles. simul ac cupidae mentis satiata libido est, dicta nihil meminere, nihil periuria curant." (lines 143-144, 147-148) Ariadna quoque vult Eumenides multantes virum.

2) Ariadna dixit de se, "interficio germanum, pro quo dilaceranda feris dabor alitibusque preda, neque iniecta tumulabor mortua terra." (lines 152-153) Ariadna putat an patris auxilium sperem? nescit ubi ire quod dixit "praeterea nullo colitur sola insula tecto, nec patet egressus pelagi cingentibus undis." (lines 184-185) Ariadna est misera quod nulla fugae ratio, nulla spes, sed non morte quam iustam a divis exposcam prodita.

3) Ariadna habet multas quaestiones. Ariadna rogat, "sicine discedens neglecto numine divum, devota domum periuria portas? (lines 134-135) quae Syrtis, quae Scylla rapax, quae vasta Charybdis, talia qui reddis pro dulci praemia vita? (lines 156-157) nam quo me referam? quali spe perdita nitor? (line 177) quemne ipsa reliqui respersum iuvenem fraterna caede secuta?” (lines 180-181) Ariadna est misera et sola.

vikas2 said...

Ariadna putat viros esse stultos. Et viri aliquid dicere acquirit quid volunt.
Ariadna dixit viri non curare ab promitti efficunt.
Ariadna se quid monstrum genere talum virum? Nam quo me referam? Quid sperare?

pranav2 said...

Ariadne in hic lamentum putat viros esse perfidos et mendaces. quoque cognoscit viros esse immemeores, nam Theseus eam linquebat in litore. dicit femina non debent credere eis, quod viri "dum aliquid cupiens...nil metuunt iurare" (versus 145-146).
Ariadne primo dixit se esse miseram. est sola et deserta misera in insula. quoque castigabat se quod Theseo credebat.
Ariadne rogat cur Theseus eam non amaret. deinde, Ariadne rogat quid nunc agere deberet, quod est deserta sola in insula.

82 said...

1. Ariadna viros putat esse mendaces inmemores non credibiles sunt et viros stultos esse et dicere omnia ut obtinat quid velit.
2. Ariadna se dixit velle non esse serva, et esse perdita.
3. Ariadna habet quaestiones. “deserto liquisti in litore, Theseu?” “nullane res potuit crudelis flectere mentis consilium?” “Idaeosne petam montes?” “an patris auxilium sperem?”

hyung02 said...

1)
Ariadna non viris credit quod onmes viros falsa dicerent.

2)
Ariadna se dixit stultam esset nam Theseum credens.

3)
Ariadna Theseum rogare voluit cur se relinqueret quod Ariadna Theseum optat. Ariadna suos fratrem reliquit nam Theseum.

jrog08 said...

Ariadna dicit de viris multas res et se. Iterum atque iterum rogat quaestiones Thesei cum naviget a Cretam.. Responsum pro quaestionis magistri sequuntur:

1)Quid Ariadna de viris putat?- Secundum Ariadnam, Theseus est multas res. Est perfidus, immemor, habet crudelum mentum et fallacum. Dicit omniam haec in litora Diae ut Theseum naviget ad Cecropiam. Ariadna putat ut viros dicent omniam rem capare volent-“ nunc iam nulla viro iuranti femina credit, nulla viri speret sermons esse fideles, quis dum aliquid cupiens animus praegestit apisci nil metuunt iurare, nihil promittere parcunt.”

2) Quid Ariadna de se dixit?- Ariadna, in prima parte, putat mala esse quod Theseum navigat sine ea. Putat se ut abigare Theseum a eam. Sed post nonnulla, tempum, putat Theseum ut malus quod esse virum, immemorem, fallacum, et perfidum. Ariadna ponit culpam Thesis quod relinquat eam in litora, non sicut ante cum putavit, ipsa mala.

3)Quas quaestiones Ariadna habet?- In prima parte, magna quaestio est “nullane res potuit credulis flectere mentis” quae demonstraret Ariadna dolorem. In secunda parte, magna quaestio est “ quali spe perdita nitor?” quae iterum demonstraret Ariadna iram. In tertio pars, magna quaestio est “quine fugit lentos incurvans gurgite remos” quae deomnstraret Ariadnae siti acceptium.

Omnia quaestionis demonstrant iram et odium Ariadnae pro Theseis et eum actum.